Ισχυρή προτίμηση στο online advertising φαίνεται ότι δείχνουν ο διαφημιζόμενοι, καθώς η μητρική της Google, Alphabet, κατέγραψε, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του γ΄ τριμήνου, αύξηση εσόδων 41% στα 65,12 δισ. δολάρια.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων τα τελευταία 14 χρόνια, ενώ η εταιρεία ανέφερε επίσης κέρδη άνω των 21 δισ., αριθμός σχεδόν τριπλάσιος από αυτόν που ανακοίνωσε πριν την έναρξη της πανδημίας. Επιπλέον, τα διαφημιστικά έσοδα του γ΄ τριμήνου ανήλθαν σε 53,13 δισ. δολάρια, από 37,1 δισ. δολάρια την περασμένη χρονιά. Ο Philipp Schindler, Chief Business Officer, σημείωσε ότι η εταιρεία παρατηρεί τετραπλασιασμό των αναζητήσεων σε κάποιες περιοχές, με πολλές εξ αυτών να προηγούνται των επισκέψεων σε φυσικά καταστήματα. «Το bricks-and-mortar δεν έχει πεθάνει.

Αντίθετα, το omnichannel shopping βρίσκεται σε πλήρη δυναμική», δήλωσε. «Τα αποτελέσματα αυτού του τριμήνου δείχνουν πώς οι επενδύσεις που πραγματοποιούμε μας δίνουν τη δυνατότητα να κατασκευάσουμε προϊόντα περισσότερο βοηθητικά για τους ανθρώπους και τους συνεργάτες μας», πρόσθεσε ο Sundar Pichai, CΕΟ της Alphabet.

(Πηγή: marketingweek.com)