Στο 1Q 2014, σύμφωνα με την πρόσφατη IPA Bellwether Report
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ένα ποσοστό 11,7% των εταιρειών δήλωσε ότι αύξησε το budget στα κύρια μέσα το πρώτο τρίμηνο του 2014, ενώ μόνο το 8,5% ανέφερε ότι αύξησε την internet δαπάνη του την ίδια χρονική περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το 20,4% των εταιρειών αύξησε το γενικό marketing budget του το 1ο τρίμηνο του έτους, το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει καταγραφεί από το 2000. Το 2ο μεγαλύτερο ποσοστό καταγράφηκε το τρίτο τρίμηνο του 2013, με ένα ποσοστό 13,5% να δηλώνει αύξηση budget.