Με ανάκαμψη έκλεισε το 2020 για τη Snap, ιδιοκτήτρια του Snapchat, μετά από την ύφεση που σημείωσε στις αρχές της πανδημίας. Συγκεκριμένα το δ΄ τρίμηνο, τα ad spend έσοδα ανήλθαν σε 911 εκατ. δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση 62% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά συνολικά, αναφέρει η οικονομική έκθεση της εταιρείας. Τα μέσα έσοδα ανά χρήστη αυξήθηκαν κατά 3,44 δολάρια την ίδια περίοδο, συνιστώντας αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. «Τα έσοδα από το διαφημιστικό προϊόν μας, Commercials, υπερδιπλασίασε τα έσοδά του, το δ΄ τρίμηνο σε σχέση με το 2019, καθώς συνεχίζεται το αίτημα των διαφημιζομένων να προσεγγίσουν την Gen Z και τους millennials σε ευρεία κλίμακα», σημειώνει ο Derek Anderson, CFO του Snap.
Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν το δ΄ τρίμηνο και ανήλθαν σε 265 εκατ., γεγονός που συνιστά αύξηση 22% σε σχέση με την περασμένη χρονιά σε όλες τις περιοχές, τόσο σε iOs, όσο και σε Android, και έλκει τους διαφημιζόμενους πίσω σε αυτήν. Επιπλέον, το Snap συνεχίζει να αναπτύσσει τις ικανότητές του σε σχέση με το AR, καθώς το e-commerce συνεχίζει να ενισχύεται και περισσότεροι άνθρωποι να κάνουν τις αγορές τους online.
(Πηγή: Campaign)