Όπως αναφέρεται στην Consensus Ad Forecast της Warc

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Μέχρι στιγμής, πιο δυνατοί «παίκτες» στην διαφημιστική δαπάνη εμφανίζονται οι Ρωσία, Βραζιλία, Ινδία και Κίνα, με τις 3 τελευταίες να αναμένουν διψήφιο ρυθμό αύξησης. Ακολουθούν Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, ενώ από την άλλη πλευρά, αρκετά συγκρατημένη εμφανίζεται η πλειοψηφία των χωρών της ευρωζώνης, με την Ιταλία να αναμένεται να καταγράψει μέχρι και μείωση της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης. Συνολικά, για όλα τα κανάλια προβλέπεται αύξηση, εξαιρουμένων των εφημερίδων και περιοδικών, για τα οποία αναμένεται πτώση. Όπως είναι φυσικό, την μεγαλύτερη αύξηση αναμένεται να καταγράψει το διαδίκτυο.