Αυξητική κατά 5,7% τάση σημείωσε το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων τους καλοκαιρινούς μήνες, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσίασαν ελαφρώς πιο συγκρατημένη τάση, στο 5,2%, αναφέρει νέα έρευνα της NielsenIQ.

Η κατηγορία τροφίμων και ποτών αναπτύχθηκε με 6,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης στο 5,1%. Οι σχετικές κατηγορίες με τη φροντίδα του νοικοκυριού σημείωσαν οριακά θετική τάση στο 0,6%. Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar συνέχισε να εμφανίζει την πιο θετική, διψήφια τάση, στο 15,9%, ενώ τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης θετική τάση στο 4,7%.

Οι κατηγορίες των καλλυντικών, των αποτριχωτικών, καθώς και των αντηλιακών παρουσίασαν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ σημαντική ήταν η συρρίκνωση του τζίρου για τα αντισηπτικά χεριών, κατά 38,4%.