Κατέχει 7% της global online διαφημιστικής δαπάνης

Το ad business της Amazon επιτάχυνε την ανάπτυξή του πέρυσι, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 7% του online advertising spend παγκοσμίως, αναφέρει το Data Analysis του Warc με βάση τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας. Αυτό αποδεικνύει ότι η Amazon σχεδόν διπλασίασε το μερίδιο online διαφημιστικής δαπάνης σε σχέση με δύο χρόνια νωρίτερα. Ο διαφημιστικός βραχίονας της Amazon σημείωσε αύξηση εσόδων 66,3% το δ΄ τρίμηνο του 2020, φτάνοντας τα 8 δισ. δολάρια. Αυτό οφείλεται στη ζήτηση για προσέγγιση των καταναλωτών τόσο κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, όσο και του διημέρου προσφορών της Amazon, Prime Day.

Συνολικά, το 2020, τα έσοδα από διαφημίσεις αυξήθηκαν κατά 52,5%, ξεπερνώντας κατά πολύ τους ρυθμούς ανάπτυξης των Alphabet, Facebook και της ευρύτερης διαφημιστικής αγοράς. Συγκριτικά, πέρυσι, οι επενδύσεις στο online advertising παγκοσμίως παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερές, ενώ το offline spend μειώθηκε κατά 19,7%. Ο συγκεκριμένος ρυθμός ανάπτυξης δεν φαίνεται να επιβραδύνεται, δεδομένων της ελκυστικότητας του Amazon προς τους καταναλωτές και της υψηλής απόδοσης του adspend με το ένα τρίτο των marketers να αναμένουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα σε αυτό το 2021.

(Πηγή: Warc)