Σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της Carat για το 2014

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Για το 2014, αναμένεται αύξηση της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης κατά 5%, ποσοστό που αναμένεται και για το 2015. Η δυτική Ευρώπη αναμένεται να επιστρέψει σε θετικό πρόσημο μετά από 2 συνεχή χρόνια μείωσης, με την δαπάνη να αυξάνεται κατά 2,7% με οδηγό το Ηνωμένο Βασίλειο. Δυναμική αύξηση αναμένεται να καταγράψει ο τομέας του digital, με αύξηση 16,1%, αντιπροσωπεύοντας το 20,5% της συνολικής δαπάνης για το 2014. Όπως σημειώνει και ο Jerry Buhlmann, CEO του Dentsu Aegis Network: «Η τελευταία πρόβλεψη της Carat μας παρέχει αυξημένη αισιοδοξία για την εικόνα της διεθνούς και τοπικής διαφημιστικής δαπάνης».