Προβλέπει η Carat για το 2011

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Έτσι, πλέον κάνει λόγο για αύξηση ύψους 5% εν αντιθέσει με το 5,7% του περασμένου Μαρτίου. Πτώση αναμένει δε και για την αγορά της Δυτικής Ευρώπης, μιας και η προβλεπόμενη αύξηση μειώθηκε από το 3,5% στο 2,3%. Αντιθέτως, η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη συνεχίζει την ανοδική της πορεία και από το 9,5% πήγε στο 10,1%.

Σε γενικές γραμμές, βασικοί λόγοι για τη μετριασμένη αισιοδοξία είναι «οι φυσικές καταστροφές και η πολιτική αστάθεια σε διάφορα μέρη του κόσμου». Πάντως, η Carat διευκρινίζει ότι, έστω και έτσι, η απορρόφηση της διαφημιστικής αγοράς το 2011 θα είναι υψηλότερη από αυτήν του 2008.

Όσο για τις επιμέρους επιδόσεις κάθε Μέσου, τη μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται να παρουσιάσουν το Διαδίκτυο, τα out-of-home Μέσα και η Τηλεόραση.