Και διπλάσια χρήση των chatbots

Αύξηση 170% στη χρήση ομαδικών συνομιλιών και 30% στην κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες σημειώθηκε παγκοσμίως στο Viber από την έναρξη της πανδημίας, σύμφωνα με στοιχεία της μητρικής Rakuten Viber. Στην Ελλάδα, ο συνολικός χρόνος ενασχόλησης με την εφαρμογή σημείωσε αύξηση 70%, ενώ τα μηνύματα που στάλθηκαν σε ομαδικές συνομιλίες αυξήθηκαν 40% τον τελευταίο χρόνο σε σχέση με τον προηγούμενο.

Επίσης, υπερπενταπλασιάστηκε η κατανάλωση περιεχομένου στις κοινότητες (αριθμός views), ενώ και οι ομαδικές βιντεοκλήσεις, που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, διπλασιάζονται από μήνα σε μήνα. Επιπλέον, λόγω της πανδημίας, πολλές εταιρείες επιλέγουν τη λύση του chatbot σε εφαρμογές μηνυμάτων για να προσφέρουν εξατομικευμένη και έγκαιρη επικοινωνία με τους χρήστες τους, χρήση η οποία, στην Ελλάδα, διπλασιάστηκε τον τελευταίο χρόνο.