Σε αύξηση 4% οδηγήθηκαν, φέτος, τα media costs παγκοσμίως, καταγράφοντας μεγαλύτερη από την αρχικά αναμενόμενη αύξηση του 3% στην αρχή του 2021, σύμφωνα με στοιχεία της ECI Media Management. Η μεγαλύτερη αύξηση σε κόστη αναμένεται στην τηλεόραση, η οποία αγγίζει το 6% σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη και συνιστά διπλάσιο ρυθμό αύξησης από ό,τι αναμενόταν στις αρχές του έτους.

Ακολουθεί το online video με αύξηση 4,6% φέτος, το οποίο αποδίδεται κυρίως στην αύξηση της ζήτησης των διαφημιζομένων για connected TV formats, καθώς το κοινό παρακολουθεί περισσότερο. To 2022 αναμένεται περαιτέρω αύξηση, με τις τιμές στα online media να αυξάνονται κατά 3,3% και στα offline κατά 3,4%. Ως εκ τούτου, οι τιμές στο offline φέτος δεν θα ανακάμψουν πλήρως στα επίπεδα του 2019, το οποίο αναμένεται να συμβεί, στις περισσότερος περιοχές, το 2022.

Επιπρόσθετα στοιχεία δείχνουν ότι το κόστος του retail media advertising επίσης αυξάνεται γρήγορα κατά 24%, καθώς τα brands δίνουν έμφαση στο online selling και οι marketers στον συνδυασμό του brand building και του e-commerce. Επιπλέον, παρατηρείται μεγαλύτερη εστίαση σε άλλα currency metrics, συμπεριλαμβανομένου του attention.

(Πηγή: Warc)