Στη Βρετανία ο Mythos τοποθετήθηκε σε Tesco και Morisson

Η εταιρεία διατήρησε τη θέση της στις διεθνείς αγορές, ενώ με τη διείσδυσή της και σε νέες, δημιούργησε ένα πλούσιο portfolio 40 χωρών στις οποίες έχει τοποθετήσει τα brands της. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η Μύθος Ζυθοποιία διεύρυνε τη δραστηριότητα της σε ακόμα περισσότερες πολιτείες των Η.Π.Α, ενώ στην αγορά της Αυστραλίας διατήρησε και επέκτεινε την συνεργασία της με τον αποκλειστικό της διανομέα, Premium Beverage. Στη γερμανική αγορά προχώρησε σε συμφωνία με τo House of Beer, θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Carlsberg που διαθέτει συγκεκριμένα brands του Ομίλου, με παράλληλη διατήρηση των άλλων συνεργασιών.

Σε ιδιαίτερα σημαντική και ισχυρή αγορά για τη Μύθος Ζυθοποιία αναδεικνύεται και η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με τη μπίρα Mythos να διανέμεται σε μερικές από τις πιο γνωστές αλυσίδες λιανικής όπως Tesco και Morisson και με τις πωλήσεις της να διπλασιάζονται σε σύγκριση με το 2010, ενώ εκτιμάται ότι για το 2012 το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί περαιτέρω. Επιπρόσθετα, η παρουσία της Μύθος Ζυθοποιίας εδραιώθηκε στην Κύπρο μέσω της συνεργασίας με τον όμιλο Λαϊκου, αυξάνοντας τις πωλήσεις της μπίρας Mythos και εισάγοντας την τεχνολογία Draught Master.

Τέλος, σε ανερχόμενες δυνάμεις αναδεικνύονται και οι αγορές της Σουηδίας και του Ισραήλ, με την τελευταία να αποτελεί την πιο πρόσφατη και πολλά υποσχόμενη συνεργασία της εταιρείας.

XYMOI OΛΥΜΠΟΣ – ΜcVICTOR & HAMILTON
Σε εξέλιξη βρίσκεται τηλεοπτική καμπάνια με την οποία επικοινωνείται η ελληνικότητα των χυμών Όλυμπος. Στο σποτ τονίζεται ο 100% ελληνικός χαρακτήρας των φρούτων από τους οποίους δημιουργούνται οι χυμοί Όλυμπος. «Επειδή εμείς στην Ελλάδα ξέρουμε τι σημαίνει «όταν σου λέω πορτοκάλι», όταν λέμε πορτοκάλια εννοούμε μόνο 100% ελληνικά φρούτα. Χυμοί Όλυμπος, ελληνικοί μέχρι τα φρούτα τους» αναφέρει το τηλεοπτικό, στο οποίο επικοινωνείται και μια νέα γεύση χυμού γεύση μανταρίνι – σαγκουίνι. Την καμπάνια επιμελείται η McVictor & Hamilton.