Ρυθμό ανάπτυξης 18% στην αξία των online πωλήσεων κατέγραψαν τα online φαρμακεία, το πρώτο τρίμηνο του 2022 συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, συνεχίζοντας να εφαρμόζουν τον υψηλό μέσο όρο εκπτώσεων 40%, σύμφωνα με έρευνα της Convert Group από το δείγμα του eRetail Audit, το οποίο περιλαμβάνει 98 online φαρμακεία (συμπεριλαμβανομένου του skroutz marketplace), τα οποία δημιουργούν το 66% του συνολικού τζίρου της αγοράς.

Η αύξηση σε αξία αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανά κατηγορία διαμορφώνεται ως εξής: +106% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία), +48% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +16% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες και +11% σε διάφορα προϊόντα. Μείωση 5% στην αξία online αγορών κατέγραψε η κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, η οποία ωστόσο εξακολουθεί να ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του κλάδου (39%).

Στα marketing κανάλια, οι διαφημίσεις Google εξακολουθούν να πρωταγωνιστούν την ίδια περίοδο, αποδίδοντας το 40% των συνολικών συναλλαγών και σημειώνοντας αύξηση 7 μονάδων συγκριτικά με πέρυσι. Από τις μηχανές σύγκρισης τιμών προέρχεται το 19% των συναλλαγών, ενώ από τα οργανικά αποτελέσματα το 14%. Παρατηρείται επίσης μια σταδιακή αύξηση των direct επισκέψεων στα online φαρμακεία.