Με αύξηση ύψους 13,5% έκλεισε το 10μηνο του 2022 σε επίπεδο δευτερολέπτων ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor, το διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος 2022, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος ανήλθε συνολικά σε 127.703.544 δευτερόλεπτα, με την Αθήνα να καταγράφει αύξηση 17,7%, τη Θεσσαλονίκη 11,42% και την Περιφέρεια 11,75%.

Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παραμένει στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες εξοπλισμός οικοδομής και διασκέδαση. Σε επίπεδο brands, το top 3 καταλαμβάνουν σταθερά αλυσίδες super markets, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης.

Στην Αθήνα, τον περισσότερο χρόνο κατέλαβε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη η Μασούτης και στην Περιφέρεια η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε επίπεδο μήνα, τα περισσότερα δευτερόλεπτα προβολής καταγράφηκαν τον Ιούνιο.