Σύμφωνα με την έρευνα Adex 2016
Αύξηση 12,7% καταγράφει η online display διαφημιστική δαπάνη το 2016 στην Ελλάδα, ανερχόμενη στα 77 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την έρευνα Adex Greece 2016 του IAB Hellas.

«Πρωταθλητές» αναδεικνύονται οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, με 15,2 εκατ. ευρώ για το 2016 και 19,7% ανάπτυξη, τα FMCGs αθροιστικά (16 εκατ. ευρώ για το σύνολο 5 υποκατηγοριών –τρόφιμα 4,8 εκατ. ευρώ, αλκοολούχα 2,3 εκατ. ευρώ, μη αλκοολούχα 1,6 εκατ. ευρώ, είδη καθαρισμού 907 χιλ. ευρώ, καλλυντικά & OTC 6,3 εκατ. ευρώ), το retail (10,6 εκατ. ευρώ +13,7%) και οι τηλεπικοινωνίες (9,5 εκατ. ευρώ, +12,3%). Η μέτρηση του ADEX 2016 πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία 22 Publishers/Networks και μετράει 133 sites.