Η τιμή για τις εθνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις 30΄΄, που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl, σημείωσε αύξηση 11% από πέρυσι, φτάνοντας τα 6,47 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την Guideline, την εταιρεία μέτρησης διαφημιστικών δαπανών και δεδομένων τιμολόγησης.

Η Guideline υποστηρίζει ότι η τιμή των 6,47 εκατ. δολαρίων (έναντι 5,83 εκατ. δολαρίων το 2023) διαμορφώνεται από όλα τα «επί του παρόντος» κλεισμένα σποτ. Το αποτέλεσμα «forward bookings» της εταιρείας αντικατοπτρίζει τις αγορές media από τα 6 μεγάλα agencies των ΗΠΑ και κορυφαία ανεξάρτητα agencies, τα οποία εστιάζουν σε μεγάλα εθνικά brands διαφημιζομένων. Η κατηγορία με τη μεγαλύτερη παρουσία στο φετινό Super Bowl είναι τα brands τροφίμων. Πριν από έναν χρόνο, η πρώτη θέση ανήκε στην ψυχαγωγία.

Επιπλέον, στις νέες αναπτυσσόμενες κατηγορίες του event περιλαμβάνονται τα συνταγογραφούμενα φάρμακα, η προσωπική φροντίδα, τα παιχνίδια και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Εξετάζοντας ευρύτερα τον χώρο, η Guideline δήλωσε ότι η διαφημιστική δαπάνη της εθνικής γραμμικής τηλεόρασης για το 2023 μειώθηκε κατά 7%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω των απεργιών των σεναριογράφων και των ηθοποιών.

(Πηγή: MediaPost)