Στην αναβάθμιση της πρόβλεψής του για τη διαφημιστική δαπάνη το 2023, στο TikTok, κατά σχεδόν δύο δισ. δολάρια στα 15,2 δισ. δολάρια, προχώρησε το WARC, σημειώνοντας ότι 75% των marketers σχεδιάζουν να αυξήσουν τη δραστηριότητά τους στην πλατφόρμα.
Η πρόβλεψη σημαίνει ότι το TikTok θα μπορούσε να αποκομίσει αύξηση διαφημιστικών εσόδων κατά 52% σε σχέση με το 2022 και να αντιπροσωπεύει σχεδόν το 1/3 των διαφημιστικών δραστηριοτήτων του ανταγωνιστικού Instagram, το οποίο αναμένεται να αποφέρει περίπου 50 εκατ. δολάρια φέτος, σύμφωνα με ξεχωριστά στοιχεία της Insider Intelligence.
Η δημοφιλία του TikTok σημείωσε κατακόρυφη αύξηση τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας το μια αναπόσπαστη ψηφιακή πλατφόρμα για τα brands, ιδίως για εκείνα που επιθυμούν να προσεγγίσουν νεότερα κοινά. Επιπλέον, για τρίτη συνεχή χρονιά, υπήρξε η εφαρμογή που «κατεβάστηκε» παγκοσμίως, ενώ το full-screen, vertical video format του κατάφερε να αποτελέσει πρότυπο και για παρόμοια SoMe προϊόντα, όπως τα YouTube Shorts και Instagram Reels.
(Πηγή: Campaign)