Περισσότερους από 68.000 επισκέπτες από 140 χώρες παγκοσμίως προσέλκυσε, κατά την πρώτη εβδομάδα παρουσίασής της, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, η νέα πλατφόρμα της Grohe, Grohe X. Σε αυτό το διάστημα, οι επισκέπτες παρακολούθησαν πρόγραμμα, προσαρμοσμένο στις διαφορετικές ανάγκες και ενδιαφέροντά τους με περισσότερες από οκτώ εκδηλώσεις που περιείχαν από ενημερώσεις για δημοσιογράφους μέχρι ομιλίες με insights καταναλωτών και αναλύσεις για τους συνεργάτες της εταιρείας.
Μέχρι σήμερα, τα videos και οι live συζητήσεις έχουν συγκεντρώσει πάνω από 70.000 προβολές, ενώ είναι πλέον διαθέσιμα στην πλατφόρμα για όλους τους ενδιαφερόμενους. Ενδεικτικά, στην πλατφόρμα παρουσιάστηκαν τα τέσσερα best-selling προϊόντα με την απόκτηση της «Cradle to Cradle Certified» πιστοποίησης, και συλλογή από εκπαιδευτικά videos, άρθρα και 360° ξεναγήσεις. Επιπλέον, προσφέρονται νέοι τρόποι αλληλεπίδρασης για τους συνεργάτες της, μέσω προγραμματισμού ψηφιακών «συναντήσεων» με τους υπεύθυνους πωλήσεων.