(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Η αγορά που παρουσίασε τη μεγαλύτερη άνοδο ήταν η Λατινική Αμερική με 11,6%, ενώ ακολούθησαν η Ασία με 11,5% και οι Μέση Ανατολή και Αφρική με 11,3%. Αντίστοιχα, η Βόρεια Αμερική αύξησε την απορρόφησή της κατά 1,8%, σε αντίθεση με την Ευρώπη η οποία είδε τα κονδύλια να μειώνονται κατά 0,4%.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις κάθε Μέσου, η Τηλεόραση παρουσίασε άνοδο 10,1%, το Ραδιόφωνο 9,7%, τα Περιοδικά 2% και οι Εφημερίδες 1,1%. Όσο για το Διαδίκτυο, έρευνα της Group M προβλέπει ότι η online διαφημιστική απορρόφηση θα φτάσει φέτος τα 98,2 δισ. δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 18,8% της συνολικής πίτας.