Κατά 33,5%, σύμφωνα με την eMarketer

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ο συγκεκριμένος ρυθμός ανάπτυξης αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι και το 2017, με τον τομέα να αντιπροσωπεύει το 16% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης. Ηγέτες στην διαφήμιση στα social media είναι η Βόρεια Αμερική, η Ασία και η Δυτική Ευρώπη, με ποσά που θα φτάσουν τα 9,3 δισ., τα 6,9 δισ. και τα 4,4 δισ. ευρώ αντίστοιχα. Το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας δαπάνης απορροφά, σύμφωνα με την eMarketer, το Facebook, το οποίο αναμένεται να συγκεντρώσει διαφημιστικά έσοδα ύψους 14,4 δισ. ευρώ το 2015, ποσό που αντιστοιχεί στο 65,5% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης στα social media.