Σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat
Τάση σταθεροποίησης και μικρής ανάκαμψης παρατηρείται από το 2014 και μετά στον εγχώριο κλάδο της παραγωγής και εμπορίας αρωμάτων και καλλυντικών, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Infobank Hellastat, καθώς η εγχώρια κατανάλωση καλλυντικών και αρωμάτων έχει αυξηθεί, παρά την παρατεταμένη ύφεση και τα capital controls.

Σύμφωνα με τον ΠΣΒΑΚ, το 2016 η αξία αγοράς ανήλθε στα 1,2 δις ευρώ, ενώ σημειώθηκε άνοδος σε όλες τις κατηγορίες καλλυντικών, εκτός από τα προϊόντα ευρείας διανομής. Η σταδιακή μεταστροφή του κλίματος αντανακλάται στην είσοδο νέων παικτών στον παραγωγικό τομέα, μεταξύ των οποίων και φαρμακοβιομηχανίες. Επίσης, παρατηρείται ανάπτυξη συνεργασιών με το δίκτυο των φαρμακείων, καθώς οι φαρμακοποιοί επεκτείνουν την προϊοντική τους βάση με ΜΗΣΥΦΑ και καλλυντικά.

Την τελευταία διετία καταγράφηκε αύξηση της εγχώριας παραγωγής, γεγονός το οποίο οφείλεται στη σταδιακή προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών στα εγχώρια προϊόντα και στην αύξηση των εξαγωγών σε αγορές του εξωτερικού (πλέον ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ τον χρόνο). Οι πωλήσεις καλλυντικών ευρείας διανομής στα super market το 2016 εκτιμήθηκαν στα 445 εκατ. ευρώ, μέγεθος που αποτέλεσε το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς με 36,7%, έναντι 37,5% το 2015. Η μεγαλύτερη άνοδος έτος εντοπίστηκε στο δίκτυο των φαρμακείων.