Τον Μάρτιο ξεπέρασε τους 4.225.000 μοναδικούς επισκέπτες, με 10 λεπτά χρόνο παραμονής και πάνω από 45.000.000 pageviews. Ο ενημερωτικός χαρακτήρας του in.gr συμπληρώνεται από πλούσιο περιεχόμενο για Ψυχαγωγία, lifestyle, Υγεία, Πολιτισμό, Αυτοκίνητο κ.α. Όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, οι καμπάνιες που τρέχουν τόσο στο in.gr όσο και στα υπόλοιπα site του ομίλου Alter Ego Media (tovima.gr, tanea.gr, vita.gr, imommy.gr), έχουν εξαιρετική απόδοση, χάρη στο εξασφαλισμένο brand safety, στο υψηλότατο viewability και τις ειδικές ενέργειες που το digital advertising department δημιουργεί. Μερικές από τις ενέργειες που δημιουργήθηκαν και ξεχώρισαν, είναι οι «Stories» για το Nissan Micra, «Ξέρεις από pasta?» για τα Misko και «Unboxing» για τα Public.