Σε σχέση με το πρώτο μισό του 2010

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Μάλιστα, ακόμα πιο εντυπωσιακή ήταν η επίδοση της καλωδιακής Τηλεόρασης, η οποία ενίσχυσε τα έσοδά της κατά 11,8%. Όσο για τους πλέον γαλαντόμους τηλεοπτικούς διαφημιζόμενους, αυτοί αποδείχτηκαν η AT&T με 789,4 εκατ. δολάρια, η P&G με 763 εκατ. και η General Motors με 570 εκατ. δολάρια.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα παραδοσιακά Μέσα, τα Περιοδικά παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 2,8%, ενώ θετική ήταν και η επίδοση του Ραδιοφώνου με +1,4%. Το Διαδίκτυο έφτασε σε διψήφια επίπεδα ανάπτυξης, με το Display να ενισχύεται κατά 12,9% και τo Search κατά 8,6%. Σύμφωνα με την Kantar Media, το συνολικό ποσό που επενδύθηκε στα Μέσα έφτασε τα 71,5 δισ. δολάρια.