«Σύμμαχος» η αποτελεσματική χρήση των data και targeting

Αύξηση 23% σημείωσαν τα έσοδα από το programmatic ad spend το 2019, φτάνοντας τα 23 δισ. ευρώ, με το 77% του display και το 50% του video display να πραγματοποιούνται με programmatic μεθόδους, αναφέρει η νέα έρευνα του ΙAB Europe «Attitudes to Programmatic» σε 350 ευρωπαίους διαφημιστές, εκδότες, agencies και ad-tech vendors. Η έρευνα δείχνει ότι η καλύτερη χρήση των data ενισχύει κυρίως τις επενδύσεις στο programmatic, με το ποσοστό που συμφωνεί να αυξάνεται από το 69% πέρυσι στο 80% φέτος, ενώ το κίνητρο για τις επενδύσεις αυτές είναι το αποτελεσματικό targeting. Επίσης, αναφέρεται ότι η αύξησή του, συνοδεύεται από αύξηση της αγοράς ads.txt με το 52% των εκδοτών να δηλώνουν ότι πωλούν πάνω από 81% του ads.txt αποθέματός τους. Τέλος, η τάση του in-house advertising δείχνει να χάνει τη δημοφιλία της, καθώς οι διαφημιστές που την προτιμούν μειώθηκαν από 38% σε 20% μέσα έναν χρόνο. (Πηγή: The Drum)