Προβλέπει η Group M για το 2012

(Λονδίνο)  Πιο συγκεκριμένα, αυτήν τη χρονιά η απορρόφηση θα φτάσει τα 54 δισ. δολάρια, καθιστώντας την Κίνα ως τη δεύτερη μεγαλύτερη διαφημιστική αγορά στον κόσμο -αντίθετα, η πρόβλεψη της ZenithOptimedia διατηρεί την Ιαπωνία στη δεύτερη θέση.

Το πλέον δημοφιλές Μέσο προβολής εξακολουθεί να είναι στην Κίνα η Τηλεόραση, η οποία θα απορροφήσει το 58% των κονδυλίων, ενώ το πλέον ανερχόμενο είναι το Διαδίκτυο που αναμένεται να ενισχύσει την επίδοσή του εφέτος κατά 46%. Κάτι λογικό, μιας και η online κοινότητα στην Κίνα αριθμεί ήδη 485 εκατ. μέλη. Σε ό,τι αφορά το 2012, η πρόβλεψη της Group M κάνει λόγο για αύξηση γύρω στο 17%.