(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ) Τα έσοδα ανήλθαν στα 7,6 δισ. δολάρια, με το 40,9% εξ αυτών να προέρχονται από την παραδοσιακή Διαφήμιση. Οι επιδόσεις της στη Β. Αμερική αυξήθηκαν κατά 5,4%, ενώ η μεγαλύτερη άνοδος παρουσιάστηκε στη Λατινική Αμερική με 12%. Όσο για την επόμενη μέρα, οι εκτιμήσεις είναι μετριοπαθείς εξαιτίας της διαφαινόμενης μείωσης στο ρυθμό ανάπτυξης στις Η.Π.Α.
Ωστόσο, στη WPP διατηρούν την αισιοδοξία τους ότι θα καταφέρουν να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους νέους λογαριασμούς. Μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2011, η αξία των νέων λογαριασμών ανήλθε στο 1,92 δισ.