Λόγω ενίσχυσης του διαφημιστικού και marketing budget

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Μέσα στο έτος, ο όμιλος αύξησε την διαφημιστική και marketing δαπάνη 0,4% κατά 460 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2012. Ο Paul Polman, CEO της Unilever, ανέφερε ότι οι τελευταίοι 12 μήνες την έφεραν πιο κοντά στο να γίνει «μια εταιρεία με βιώσιμη ανάπτυξη»: «Ολοκληρώσαμε ένα έτος με συνεχή άνοδο στις πωλήσεις, διεύρυνση κερδών και εισροή κεφαλαίου, παρά τις οικονομικές δυσκολίες και την ανταγωνιστικότητα στην αγορά. Σε αυτό συνέβαλλε και η ενεργή διαχείριση εξόδων».