Ανάκαμψη της τιμής του ad inventory, μέσα στο 2021, βλέπει νέα έρευνα της ECI Media Management, η οποία προβλέπει αύξηση κατά 3% στις τιμές του online advertising διεθνώς, σε αντίθεση με το print, η τιμή του οποίου εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 5,3%. Συγκεκριμένα, το τελευταίο Media Inflation Report βλέπει ανάκαμψη για την τηλεόραση, το out-of-home και το ραδιόφωνο με επαναφορά τους σε επίπεδα ανώτερα εκείνων του 2019. Όσο για τα digital media, τα οποία διατήρησαν την αυξητική πορεία τους και το 2020, θα σημειώσουν μικρή αύξηση τιμών.
Όσο για την connected TV, στις ΗΠΑ, η οποία ενισχύθηκε έντονα το 2020, σύμφωνα με το eMarketer, αναμένεται να σημειώσει αύξηση εσόδων από επτά δισ. δολάρια το 2019 σε 11 δισ. το 2021. Όσο για τους τομείς που επλήγησαν περισσότερο είναι το ραδιόφωνο με μείωση τιμών διαφήμισης κατά 9,4%, τα περιοδικά (7,4%), οι εφημερίδες (7,2%), τηλεόραση (4,6%) και OOH (2,2%). Η digital προβολή ακρίβυνε κατά 2,4% και το digital video κατά 3,7%.
(Πηγή: The Drum)