Αυξήθηκαν κατά 61,6% το 2011

(ΒΕΡΟΛΙΝΟ) Σύμφωνα με έρευνα του BVDW, του φορέα Ψηφιακής Επικοινωνίας στη Γερμανία, το 2011 «έτρεξαν» συνολικά 1.973 mobile καμπάνιες από 359 εταιρείες. Σε σχέση, λοιπόν, με το 2010 η αύξηση ανήλθε στο 61,6%, μιας και πρόπερσι πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.221 καμπάνιες. Συγκριτικά δε με το 2009 και το 2008, η αύξηση έφτασε το 122,9% και το 303,5% αντίστοιχα. «Το Mobile θα εξακολουθήσει να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία Media», τόνισε ο Oliver von Wersch, Επικεφαλής της BVDW για τη Mobile Διαφήμιση, προτού ολοκληρώσει με την εκτίμηση ότι «αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το 2012».