Η Adverty, εταιρεία adtech που προσφέρει in-game ad formats, θέτει τις βάσεις για μεγαλύτερη εμπλοκή των brands που εμφανίζονται στα παιχνίδια, με το λανσάρισμα ενός διαδραστικού format.

Το format παρουσιάστηκε στο IAB UK Gaming Upfronts και είναι διαθέσιμο στο Magic Finger 3D, ένα παιχνίδι iOS και Android από την ολλανδική Lucky Kat. Το παιχνίδι επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν το λογότυπό τους στα ξύλινα κιβώτια, τα οποία οι παίκτες μπορούν να εκσφενδονίσουν στους εχθρούς τους εντός του παιχνιδιού.

Μιλώντας στο Campaign ο Sales Director του Adverty, Alex Ginn, σημείωσε ότι η ζήτηση για νέα formats προέρχεται τόσο από τους advertisers όσο και από τους games publishers. «Σχεδόν κάθε εμπλεκόμενο μέρος έχεις βάλει το λιθαράκι του σε αυτή την καινοτομία», αναφέρει ο ίδιος. Προσθέτει, ωστόσο, ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να είναι προσεκτικοί και βέβαιοι ότι διαφημίζουν τα brands τους σε ταιριαστά περιβάλλοντα. (Πηγή: Campaign)