Η μελέτη «WARC 100: Lessons from the world’s best marketing campaigns», αποκαλύπτει ότι οι ενέργειες PR αποτελούν αυξανόμενα κυρίαρχο κομμάτι στις cross-media στρατηγικές marketing της κατάταξης WARC 100, με το δημιουργικό και την επιλογή καναλιών να περιστρέφονται συχνά γύρω από το «PR» στοιχείο. Την περασμένη χρονιά σημειώθηκε αύξηση στη χρήση word-of-mouth marketing και δημοσίων σχέσεων στο συνολικό μείγμα, σε αντίθεση με την προηγούμενη κατάταξη WARC 100 (45% vs 38%).

Οι μισές από τις καμπάνιες που απαρτίζουν το top 10 της κατάταξης, στηρίχθηκαν κυρίως σε ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων. Σύμφωνα με το WARC, στο υπερφορτωμένο σημερινό διαφημιστικό περιβάλλον, οι δημιουργικές πλατφόρμες οφείλουν να εργασθούν όλο και πιο σκληρά για να μεγιστοποιήσουν τόσο τα earned όσο και τα paid media. Ένας τρόπος για να επιτευχθεί αυτό, είναι τοποθετώντας στο επίκεντρο μία «PR» ιδέα. Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι οι marketers σκοπεύουν να αυξήσουν τα στελέχη και τη δαπάνη τους σε PR τα επόμενα 5 χρόνια, μια εξέλιξη που αποδίδεται τόσο στην άνοδο των καναλιών ψηφιακής επικοινωνίας, όσο και στην αυξανόμενη σημασία της σύγκλισης και συνέπειας σε όλο το φάσμα των ενεργειών επικοινωνίας.