Η Ευρώπη παραμένει «αδύναμος κρίκος»

Σύμφωνα με το τελευταίο Global AdView Pulse Report της Nielsen, η τηλεόραση συνεχίζει να κυριαρχεί με μερίδιο 62,8% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης του 2012, σημειώνοντας αύξηση 4,3% σε σχέση με το 2011. Περιοδικά και εφημερίδες ήταν οι μόνοι τομείς που παρουσίασαν πτώση, ενώ η ιντερνετική διαφήμιση, παρόλο που παρουσίασε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, 9,9%, αντιστοιχεί μόλις στο 1,9% της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς. Η Ευρώπη ήταν η μόνη περιοχή στην οποία η διαφημιστική δαπάνη μειώθηκε το 2012, κατά 4,2%.

«Τα περισσότερα από τα μεγάλα agencies καθώς και κάποιοι πελάτες, αναφέρουν ως μεγαλύτερους στόχους ανάπτυξης τις αγορές της Κίνας, της Μέσης Ανατολής και της Νότιας Αμερικής», λέει ο Chris Hayward, Head of Investment της ZenithOptimedia. «Οι προβλέψεις για την Ευρώπη είναι σε γενικές γραμμές απαισιόδοξες, αλλά υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Πρέπει να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να δούμε τί μπορεί να κάνει η Ευρώπη που δεν συμβαίνει σε άλλες περιοχές».