Σύμφωνα με τη διεθνή έρευνα Connected Life της TNS

Πάνω από τους μισούς χρήστες internet διεθνώς χρησιμοποιούν πλέον καθημερινά το instant messaging, ενώ το 76% το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση, σύμφωνα με την έρευνα Connected Life. Η συγκεκριμένη έρευνα διεξήχθη σε 60.000 χρήστες του διαδικτύου διεθνώς, από την TNS. Παράλληλα, η δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, με αύξηση 6% στην καθημερινή χρήση. Στην Ελλάδα, η χρήση του Facebook κυριαρχεί μεταξύ των χρηστών, με 6 στους 10 να το χρησιμοποιούν καθημερινά. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι καταναλωτές είναι ακόμα πιο συνδεδεμένοι μεταξύ τους, και μέσω πολλαπλών πλατφορμών. Η πρόκληση για τα brands έγκειται στη δημιουργία περιεχομένου το οποίο οι χρήστες θα θέλουν πραγματικά να μοιραστούν.