Δημοφιλέστερο στις ηλικίες 14-29

(Bερολινο)  Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η TNS, το 26% των ερωτηθέντων απάντησε ότι αξιοποιεί το κινητό τηλέφωνο για να «σερφάρει» -η αντίστοιχη επίδοση πέρυσι ήταν 21%. Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους κοινά, το mobile web αποδεικνύεται, όπως ήταν αναμενόμενο, πιο δημοφιλές στις ηλικίες 14-29 (40%) και λιγότερο στα άτομα ηλικίας 30-49 (23%) και 50-64 (16%).

Το 68% μπαίνει στο Internet για να τσεκάρει τα email του, το 37% για να βρει πληροφορίες για προϊόντα, το 34% για να διαβάσει ειδήσεις, το 31% για  να μπει σε κάποιο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης, το 29% για να δει κάποιο βίντεο και το 27% για να πραγματοποιήσει αγορές.