Υποχώρηση των ποσοστών εμπιστοσύνης προς όλες τις πηγές καταγράφει η διεθνής έκθεση Trust Barometer 2022 που δημοσίευσε το PR agency Edelman, με μόνη εξαίρεση τα media των επιχειρήσεων. Τα social media εμφάνισαν τη μεγαλύτερη μείωση σε εμπιστοσύνη, χάνοντας 8 μονάδες σε σχέση με πέρυσι, αφήνοντας μόλις το 37% του κοινού παγκοσμίως να δηλώνει ότι θα εμπιστευόταν αυτήν την πηγή για γενικά νέα και πληροφορίες.

Τα παραδοσιακά Μέσα διαμορφώνουν το σκορ τους στο 57%, 5 μονάδες χαμηλότερα συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι μηχανές αναζήτησης έπεσαν 3 μονάδες στο 59%. Από την άλλη, η εμπιστοσύνη στα media των επιχειρήσεων, τα δικά τους κανάλια επικοινωνίας δηλαδή, σκόραραν 43%, έχοντας ανέβει κατά 1 μονάδα. Σύμφωνα με την έρευνα, με τη συμμετοχή πάνω από 36.000 ατόμων σε 28 αγορές, τα επίπεδα εμπιστοσύνης απέναντι σε όλους τους θεσμούς συρρικνώθηκαν σε σχέση με το 2020.

Όπως προκύπτει, το 61% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις θα κάνουν το σωστό, ποσοστό αμετάβλητο σε σχέση με πέρυσι, ενώ το 59% εμπιστεύεται τις ΜΚΟ, το 52% την κυβέρνηση και το 50% τα media συνολικά. Η πιο αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης είναι η «επικοινωνία από τον εργοδότη μου» (65%), ενώ πιο αξιόπιστοι societal leaders θεωρούνται «οι συνάδελφοί μου» (74%) και οι επιστήμονες (75%).

(Πηγή: Campaign)