Εντείνουν τον προβληματισμό των marketers τα στοιχεία της Skai, σύμφωνα με τα οποία τα μέσα επίπεδα cost-per-click (CPC) παγκοσμίως αυξήθηκαν το Q2 2022 κατά 8% ΥοΥ. Σύμφωνα με τους αναλυτές, τα επίπεδα της δαπάνης παραμένουν «κατά βάση τα ίδια» σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.

Ωστόσο, υποστηρίζουν ότι «περισσότερο εξελιγμένα» διαφημιστικά formats και στρατηγικές bidding είναι πιθανό να συνεχίσουν να τροφοδοτούν την ανάπτυξη το ερχόμενο έτος. Καθώς οι marketers σε CPG κατηγορίες, οι οποίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με το paid search, ξεκινούν να ενισχύουν την επένδυσή τους στο συγκεκριμένο κανάλι, αναμένεται μια πιθανή περαιτέρω αύξηση του κόστους. Για παράδειγμα, πριν από την πανδημία η δαπάνη στο search από μάρκες της κατηγορίας είδη υγιεινής και καλλυντικά αυξανόταν σταθερά.

Εντούτοις, το 2020 σημείωσε εντυπωσιακή επιτάχυνση και ερευνητές του WARC εκτιμούν ότι οι σχετικοί προϋπολογισμοί από τις αγορές αυτές θα εξακολουθήσουν να κινούνται ανοδικά. Διεθνείς αναλυτές έχουν υποστηρίξει ότι η ανάγκη για ψηφιακή παρουσία απαιτεί επανεκτίμηση του πού κατευθύνονται τα budgets και του κατά πόσον τέτοιου είδους media μπορούν να θεωρηθούν «online ενοίκιο», ως μέρος της στρατηγικής για μια διαρκή virtual παρουσία.

(Πηγή: WARC)