Τι θα εννοούμε αύριο μιλώντας για αυτοματοποίηση;

Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια κοινή προσπάθεια στην Ελλάδα από publishers και agencies ώστε αυτό που λέμε αυτοματοποίηση να έχει και πραγματική πρακτική εφαρμογή. Είναι η διαδικασία που θα μας γλιτώσει από χρόνο και προσπάθεια. Μιλώντας για αυτοματοποίηση θα εννοούμε μια καλοκουρδισμένη μηχανή, η οποία αντλώντας τις απαραίτητες πληροφορίες θα μας παρέχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ποια εξέλιξη θα καθορίσει το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης;

Νομίζω ότι έχει ήδη ξεκινήσει να απασχολεί publishers και διαφημιζόμενους για το ποιο θα είναι το επόμενο βήμα. Αυτή η εξέλιξη δεν είναι άλλη πέρα από την κατάργηση των 3rd party cookies. Το οικοσύστημα της ψηφιακής διαφήμισης έχει στηθεί και λειτουργεί βάση αυτών των στοιχείων. Η επόμενη μέρα θα είναι εντελώς διαφορετική και θα πρέπει να καθοριστεί μια διαδικασία με γνώμονα την ιδιωτικότητα του χρήστη.

Ποιες εξελίξεις θα καθορίσουν τη μάχη για την προσοχή του θεατή;

Σε ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο και ανταγωνιστικό πλαίσιο, η μάχη για την προσοχή του θεατή απαιτεί πολύκόπο για να κερδηθεί. H επιμονή στο πρωτογενές περιεχόμενο, αλλά και η συνεχής προσπάθεια να κρατιόμαστε up-to-date σε κάθε τεχνολογική εξέλιξη που θα κάνει καλύτερη την εμπειρία του χρήστη αποτελούν κλειδιά.

Ποια είναι εκείνα τα skills που θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Σίγουρα ο επαγγελματισμός, η σφαιρική digital ματιά και το όραμα. Αλλά θα δώσω έμφαση στη συνέπεια και την ταχύτητα στην προσαρμογή των νέων δεδομένων που ορίζουν την αγορά.