Εταιρείες από τον χώρο του αυτοκινήτου, της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών θεωρούν οι καταναλωτές ως καταλληλότερους χορηγούς αθλητικών ομάδων, πρωταθλημάτων και αθλητών, σύμφωνα με έρευνα της YouGov σε 17 αγορές. Πάνω από το ένα τρίτο των συμμετεχόντων δήλωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες (36%) αποτελούν κατάλληλους αθλητικούς χορηγούς και ακολουθούν brands τεχνολογίας (34%) και τηλεπικοινωνιών (34%).

Επιτυχημένα παραδείγματα από τους τρεις κλάδους αποτελούν οι Skoda, Samsung και Vodafone. Τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρείες (31%), όπως και τουριστικοί προορισμοί ή travel brands (31%) θεωρούνται επίσης σχετικά.

Στον αντίποδα, οι φαρμακευτικές εταιρείες σκοράρουν χαμηλότερα (17%), ενώ, παρά τη στενή σχέση που συχνά έχουν με τον χώρο, οι μάρκες στοιχηματισμού νοούνται ως ιδανικοί χορηγοί επαγγελματικού αθλητισμού μόνο από το 12% των καταναλωτών. Ωστόσο, υπάρχει διακύμανση καθώς το ποσοστό αυτό κινείται στο 7% για Βρετανία, Ιταλία και Σιγκαπούρη, αλλά αγγίζει το 20% για Γαλλία και Μεξικό. Επιπλέον, αν και ο χώρος των κρυπτονομισμάτων δραστηριοποιείται όλο και πιο ενεργά στις αθλητικές χορηγίες, μόνο το 10% των συμμετεχόντων τους βλέπει ως ιδανικούς partners.

(Πηγή: WARC)