Σε συνεργασία με το Twitch για την προσέλκυση του εν λόγω κοινού

Στην προσέλκυση του κοινού των gamers στοχεύει η Lexus, η οποία δημιούργησε, σε συνεργασία με την πλατφόρμα Twitch ένα αυτοκίνητο αποκλειστικά για gamers. Προστίθεται, έτσι, σε μια σειρά αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως η Honda και η Ford, που προσπαθούν να προσελκύσουν το συγκεκριμένο κοινό. Το Gamers’ IS αποτελεί μια τροποποιημένη έκδοση του μοντέλου IS 350 F Sport sedan, το οποίο επενδύθηκε με ένα design φιλικό προς την gamer κοινότητα και συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων ένα custom-built PC για gaming, υψηλής ευκρίνειας κοίλη οθόνη, αναδιπλούμενο πληκτρολόγιο, πλατφόρμα για mouse και ένα game controller τυπωμένο σε 3D. Το μοντέλο θα εκτίθεται σε εκθέσεις αυτοκινήτου, όταν ξεκινήσουν και πάλι να διοργανώνονται.

Για την κατασκευή του, η εταιρεία συνεργάστηκε με τη streamer του Twitch, Fuslie, το livestream της οποίας, τον περασμένο μήνα, προσέλκυσε, σύμφωνα με τη Lexus, 554.000 μοναδικούς viewers, που ψήφισαν για τα χαρακτηριστικά που θα ήθελαν να περιλαμβάνει το αυτοκίνητο. Το project δείχνει την προσπάθεια των εταιρειών να προσελκύσουν τους gamers και, ειδικά, τους χρήστες του Twitch, που αποτελούν ένα ώριμο και νεαρότερο σε ηλικία κοινό για τους marketers.

(Πηγή: AdAge)