Το Project Agora και η Taboola ενσωματώνουν τώρα native διαφημιστικό περιεχόμενο, τα «Vertical Ads», στις οθόνες κλειδώματος των κινητών Xiaomi, επεκτείνοντας έτσι τη λειτουργία Taboola News στην Ελλάδα. Τo Taboola News, που κλείνει τρία χρόνια λειτουργίας σερβίροντας οργανικό περιεχόμενο το οποίο αντλείται από τις συνεργασίες του Project Agora με ελληνικά sites περιεχομένου, παρέχει πλέον τη δυνατότητα αξιοποίησης του placement αυτού και για διαφημιζόμενους.
Η Dentsu με την Aegean είναι οι πρώτοι που αξιοποίησαν αυτό το νέο διαφημιστικό placement και format για την προβολή της προωθητικής καμπάνιας «Aegean For Families». Η ενσωμάτωση οργανικού και διαφημιστικού περιεχομένου στο lock screen προσφέρει στους χρήστες Xiaomi εξατομικευμένη εμπειρία. Χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, η Taboola προσαρμόζει το περιεχόμενο στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη. Έτσι, ψηφιακοί εκδότες και διαφημιζόμενοι αποκτούν άμεση πρόσβαση στις προσωπικές συσκευές 734 χιλιάδων χρηστών στην Ελλάδα, και μάλιστα στο πιο ορατό σημείο επαφής με τον χρήστη, καταλαμβάνοντας όλη την οθόνη κλειδώματος των smartphones (lock screen).
Η Πωλίνα Τσαδίρη, Global Media Agency Director του Project Agora, ανέφερε: «Η Taboola πρωτοπορεί για ακόμη μία φορά, ενσωματώνοντας AI-powered προτάσεις στα smartphones της Xiaomi, αλλά και με παρόμοιες παγκόσμιες συνεργασίες και με άλλους κατασκευαστές, όπως η Apple και η Samsung. Τα Vertical Ads εξασφαλίζουν μέγιστο αντίκτυπο σε σύντομο χρόνο, καθώς κάνουν take over την οθόνη κλειδώματος, ενημερώνοντας και οδηγώντας τους καταναλωτές σε action».