Το νέο της white paper με τίτλο «Anatomy of Effectiveness: 2022 Edition» δημοσίευσε πρόσφατα η WARC, παρέχοντας σε brand marketers, διαφημιστικά agencies και media owners μια φρέσκια οπτική στα πέντε βασικά δομικά βήματα για effectiveness. Ας τα δούμε συνοπτικά, εδώ:
Επενδύστε για ανάπτυξη: Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο παράγοντες όπως το brand size, το campaign investment και η δυναμική της κατηγορίας θα καθορίσουν την αποτελεσματικότητα, συμπεριλαμβάνεται στα βασικά πρώτα βήματα του καθορισμού προϋπολογισμού και στόχων. Το σωστό πλαίσιο για μια επένδυση είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου μια καμπάνια να πετύχει τα μέγιστα.
Ισορροπήστε τη δαπάνη σας: Ορίστε το σωστό επενδυτικό πλαίσιο ώστε να διασφαλίσετε βιώσιμη επιτυχία. Είτε μιλάμε για μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στις πωλήσεις έναντι βραχυπρόθεσμων, για brand-building έναντι performance marketing, για ευρύ reach έναντι active in-market αγοραστών, ή upper funnel έναντι lower-funnel, σχεδιάστε για effectiveness σε διαφορετικά timeframes, μηνύματα, τύπους κοινού και αγοραστικά ταξίδια, για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής ανάπτυξης.
Σχεδιάστε για reach: Το reach μιας καμπάνιας καθίσταται όλο και πιο δύσκολο να επιτευχθεί, τη στιγμή που το media consumption κατακερματίζεται. Το γεγονός αυτό, αναγκάζει τους marketers να επαναξιολογήσουν εδραιωμένα συμπεράσματα σχετικά με το reach and frequency management. Παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη είναι τα brand objectives, η επιλογή Μέσων και οι αγοραστικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού.
Να είστε δημιουργικοί: Η δημιουργικότητα μπορεί να κάνει τη διαφορά και αποτελεί το πιο δυνατό «όπλο» που διαθέτει ένας marketer. Είναι αποδεδειγμένο ότι η δημιουργικότητα μπορεί να επιφέρει αυξημένο effectiveness όταν ξεχωρίζει, είναι engaging, συναισθηματική και έχει συνέπεια/συνέχεια. Πρόσφατη έρευνα της έκθεσης State of Creativity 2022 των Lions κατέγραψε ότι μόλις το 8% των agencies νιώθει αυτοπεποίθηση στο να πείσει πελάτες να επενδύσουν σε υψηλής ποιότητας δημιουργικότητα και μόνο 12% των πελατών νιώθουν αυτοπεποίθηση στο να πείσουν τον CFO να επενδύσει σε υψηλής ποιότητας δημιουργικότητα.
Σχεδιάστε για αναγνώριση: Η διαφήμιση, για να λειτουργήσει, πρέπει να σχετίζεται/συνδέεται με το brand πίσω από αυτήν. Το «planning for recognition» περιλαμβάνει τη δημιουργία… shortcuts στο μυαλό των καταναλωτών, τα οποία κάνουν ένα brand αξιομνημόνευτο και επιδραστικό. Η επένδυση σε και η καλλιέργεια των μοναδικών του χαρακτηριστικών είναι, επίσης, ένας καλός τρόπος για ταχύτερη αναγνώριση.