Ανακοινώθηκαν οι νικητές των Social Media Awards, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε, για 11η χρονιά, η Boussias Events, με στόχο να αναδείξει τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies των τελευταίων 12 μηνών στις πλατφόρμες των Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok και YouTube.

Η Τελετή Απονομής των Social Media Awards 2023 πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου, στο Tokyo Theater Athens, με χορηγό τη Knowcrunch και τη συμμετοχή 400 στελεχών της αγοράς, τα οποία γιόρτασαν τη διάκρισή τους σε ένα εντυπωσιακό Hallo-winners πάρτι.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • η Advengers ως «Social Media Agency of the Year»,
  • το Πλαίσιο Computers ως «Social Media Brand of the Year».

Αντίστοιχα, τα νεοσύστατα Grand Winner βραβεία απονεμήθηκαν στις παρακάτω εταιρείες:

  • στη Vodafone το Meta Grand Winner,
  • στη Γερμανός το YouTube Grand Winner,
  • στην Advengers το TikTok Grand Winner.

Τέλος, με Platinum βραβείο τιμήθηκαν οι εξής:

  • Eurobank στην ενοτητα «Best Use of LinkedIn»
  • Novo Nordisk Greece & Magic Doorz στην ενότητα

«Best Strategy in Social Media»
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από 59 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία των Άγγελου Γαλανάκη (Google), Ανδρέα-William Γρίβα (Meta), Φάνη Θεοδώρου (TikTok) και Ελένης Καραμαλέγκου (Sky UK).

Αναλυτικό αφιέρωμα για τα Social Media Awards 2023, θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.


Πίνακας Νικητών