O κύκλος ζωής ενός προϊόντος συνήθως παρακολουθείται από εξειδικευμένα στελέχη στα τμήματα marketing κάθε εταιρείας. Άλλοτε οι brand ή product managers ή οι marketing και marketing information specialists, άλλοτε οι sales και marketing managers, πότε-πότε οι communication managers όταν θέλουν να «κάνουν χάρη» στο τμήμα Μarketing, πάντως είναι βέβαιο ότι πίσω από ένα επιτυχημένο προϊόν κρύβονται πολλές εργατοώρες και πολλά ξενύχτια.

Όμως, στις μέρες μας όσο και αν «μοχθήσει» ο product manager, όσες ώρες και πάθος αν καταναλώσει, είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο να παρακολουθήσει όλες αυτές τις επιμέρους ενότητες που στοιχειοθετούν τη διαδικασία δημιουργίας και ανάπτυξης του brand, να διαλέξει το ιδανικότερο και περισσότερο αποτελεσματικό συνδυασμό και μάλιστα για καθένα από τα προϊόντα που έχει στην ευθύνη του.

Είναι τόσα πολλά τα θέματα που έχει να διαχειριστεί: έρευνα, παρακολούθηση ανταγωνισμού, benchmarking, merchandising, προώθηση, διαφήμιση, δημοσιότητα, νέα κανάλια διανομής, παραγωγές, παρακολούθηση προμηθευτών, new media, mobile marketing, marketing εμπειριών, μέτρηση αποτελεσματικότητας, προγράμματα αφοσίωσης, δοκιμές προϊόντων και άλλα πολλά.

Τις περισσότερες φορές οι εταιρείες δεν έχουν το χρόνο, την εξειδικευμένη γνώση ή το ανθρώπινο δυναμικό να διαχειριστούν αποτελεσματικά και να συντονίσουν όλους τους συνεργάτες και προμηθευτές που εμπλέκονται σε αυτήν την αλυσίδα με αποτέλεσμα υψηλότερα κόστη ή λιγότερο επιτυχημένες καμπάνιες.

Το θέμα της επίτευξης του μαγικού τριπτύχου: χαμηλό κόστος – καλή ποιότητα – γρήγορα, γίνεται πιο έντονο όταν ένας marketing manager έχει να διαχειριστεί πολλά προϊόντα και πρέπει διαρκώς να ανακαλύπτει καινοτόμες λύσεις, να αναζητά συνεχώς στοιχεία διαφοροποίησης του προϊόντος, να έχει δημιουργικότητα, να είναι διαρκώς ενημερωμένος, να ελέγχει τις τιμές.

Ακόμη πιο έντονο έχει γίνει το θέμα της αποτελεσματικότητας τον τελευταίο χρόνο, όταν η παρατεταμένη ύφεση και ο σκεπτικισμός έχουν οδηγήσει τις εταιρείες σε δραστικές λύσεις και περικοπές δαπανών που όλοι ξέρουμε ότι πάντα ξεκινούν από περικοπές δαπανών Μarketing.

Σε αυτό το περιβάλλον αβεβαιότητας τα τμήματα Μarketing αναζητούν αξιόπιστους συνεργάτες που να μπορούν να αναθέσουν (outsourcing) δραστηριότητες οι οποίες δεν αποτελούν το κύριο αντικείμενο του τμήματος Μarketing ή δεν έχουν στελέχη με επιμέρους εξειδικεύσεις που να μπορούν να επινοούν και να εφαρμόζουν «έξυπνα» εργαλεία.

Αναζητούν συνεργάτες που να δίνουν έξυπνες, ολοκληρωμένες λύσεις, με το «κλειδί στο χέρι» και κυρίως value for money λύσεις που να μπορούν να «επιστρέφουν» την επένδυση που κάνει ο marketer και είναι εντός budget.

Σε αυτό ακριβώς το περιβάλλον κινείται η ADV Prodigy.

Η ADV Prodigy είναι εταιρεία holding παροχής υπηρεσιών Βrand Μarketing, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Σόφιας, με γραφεία σε Αθήνα και Σόφια. Δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία και την ευρύτερη ΝΑ Ευρώπη και προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες brand marketing, brand identity, experienced marketing, στρατηγικής και υποστήριξης του brand, τηλεοπτικών παραγωγών, διαφήμισης και προωθητικών προγραμμάτων καθώς και άλλες υπηρεσίες, από τη σύλληψη της ιδέας έως την πλήρη υλοποίησή της.

«Στόχος της ADV Prodigy», όπως λέει ο εμπνευστής και διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Ασίκης, «είναι να προσφέρει λύσεις με πραγματικά μετρήσιμο αποτέλεσμα στην εικόνα και τις πωλήσεις των πελατών της».

Η εταιρεία χωρίζεται ουσιαστικά σε 3 τομείς: Τηλεοπτικές παραγωγές, Below-the-line και Μουσικές παραγωγές και events. Έχει κατά καιρούς συνεργασθεί με εταιρείες όπως Sony Ericsson, Δίκτυο Καταστημάτων Γερμανός, Ericsson, Henkel, Epson και με φορείς του Δημοσίου όπως Υπουργείο Ανάπτυξης, Υγείας και Τουρισμού, Δήμος Αθηναίων, κ.ά. «Είμαστε για τους πελάτες μας στρατηγικοί συνεργάτες, σε μία win-win σχέση, η οποία ενισχύει την παραγωγικότητα και τα επίπεδα κερδοφορίας», επισημαίνει ο Νίκος Ασίκης. «Προσφέρουμε turn-key λύσεις σε cost-effective επίπεδο, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες».


Barcode Game
Ένα από τα βασικά εργαλεία της εταιρείας στο να επιτύχει αυτόν το στόχο και ο λόγος για τον οποίο προέκυψε η συζήτηση με το Νίκο Ασίκη, είναι το Barcode Game, ένα εργαλείο Μarketing που αποτελεί κατατεθειμένη πνευματική ιδιοκτησία και πανευρωπαϊκό trademark της ADV Prodigy.

«Με το Barcode Game μπορούμε να πετύχουμε μέχρι και 600% αύξηση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων και της συμμετοχής των καταναλωτών για προωθητικές ενέργειες των retailers», μας λέει ο Νίκος Ασίκης. Πώς το πετυχαίνει αυτό; Το Barcode Game διαθέτει μερικά μοναδικά και εξειδικευμένα χαρακτηριστικά:

«Παρακολουθούμε σε 24ωρη βάση την ενέργεια και έχουμε άμεση δυνατότητα τροποποίησης και επανεκτίμησης της αποτελεσματικότητας ανά σημείο και σε πανελλαδικό επίπεδο. Η διαχείριση των δώρων που συμπεριλαμβάνει η ενέργεια γίνεται online, σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με τη δυναμική και τις ιδιαίτερες ανάγκες του εκάστοτε σημείου πώλησης. Υπάρχει «instant win» μηχανισμός απόδοσης δώρου, για μεγαλύτερη αξιοπιστία στην καμπάνια, χωρίς αναμονή και χρονοβόρες κληρώσεις. Η διαχείριση των promotions και των αποδιδόμενων δώρων γίνεται απόλυτα αξιόπιστα, εξαλείφοντας το φαινόμενο αλλοίωσης των μηχανισμών απόδοσης δώρων».

Επίσης, όπως μας λέει ο Νίκος Ασίκης, πρόκειται για μία εύκολη web εφαρμογή, μέσω της οποίας γίνεται διασύνδεση ολόκληρου του δικτύου retail, με πρόσβαση από έναν οποιοδήποτε browser και χωρίς να εμπλέκεται το μηχανογραφικό σύστημα του πελάτη. Η ασφάλεια είναι εγγυημένη, ενώ υπάρχει δυνατότητα reporting και δημιουργίας στατιστικών γραφημάτων για τα τμήματα Μarketing, μέσω web browser.

Όλα αυτά ακούγονται όντως καταπληκτικά. Κατά πόσον όμως ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;

«Όλα αυτά δεν είναι θεωρία, έχουν εφαρμοσθεί με επιτυχία πολλές φορές και οι πελάτες μας αποτελούν την καλύτερη απόδειξη γι’ αυτό», επισημαίνει ο Νίκος Ασίκης. «Μέχρι σήμερα, το Barcode Game έχει εφαρμοσθεί σε περίπου 40 events και διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες, όπου αποδεδειγμένα απέδωσε. Η αύξηση της επισκεψιμότητας καταστημάτων μεγάλης αλυσίδας τεχνολογίας, άγγιξε το +600%, ενώ σημειώθηκε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών του retailer».

Brand Marketing
Παρ’ όλο που αποτελεί αιχμή του δόρατος, το Barcode Game είναι αναπόσπαστο συστατικό μιας ολοκληρωμένης πρότασης, την οποία προσφέρει η ADV Prodigy.

«Αναλαμβάνουμε το ρόλο του στρατηγικού συνεργάτη στη διαχείριση του brand, προσφέροντας turn key και ολοκληρωμένες λύσεις Βrand Μarketing», επισημαίνει ο Νίκος Ασίκης. «Η ADV Prodigy έχει δημιουργηθεί από μια ομάδα ανθρώπων, καθένας από τους οποίους διαθέτει ξεχωριστό ταλέντο σε διαφορετικό τομέα. Η σύνθεση αυτή προσφέρει δημιουργικές λύσεις για τον πελάτη σε όλο το φάσμα των ενεργειών Μarketing. Δημιουργούμε concepts και στρατηγικές με cross media δυνατότητα εφαρμογής. Ανάλογα με τις ανάγκες, χρησιμοποιούμε outsourced εξειδικευμένους στρατηγικούς συνεργάτες».

Media support
Άλλο ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας, αποτελεί η παροχή δωρεάν υπηρεσιών υποστήριξης της προβολής των ενεργειών στα Μέσα. «Για κάθε project, η ADV Prodigy προσφέρει χωρίς επιπλέον χρέωση το πρόγραμμα PR και Μedia, ως μέρος της αρχικής συμφωνίας με τον πελάτη. Η προβολή και επίτευξη δημοσιότητας για την ενέργεια που θα υλοποιήσει μαζί μας, δεν απαιτεί επιπλέον κόστος», επισημαίνει ο Νίκος Ασίκης. «Στόχος μας είναι να αποτελούμε ουσιαστικά προέκταση του τμήματος επικοινωνίας του πελάτη, εναρμονίζοντας τη στρατηγική δημοσιότητας με τις δράσεις που υλοποιούμε και με το σύνολο της επικοινωνιακής του πολιτικής. Μιλάμε για παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών: Media Relations, δημοσιότητα, media monitoring, διαχείριση κρίσεων, και άλλα».

Τα «5 πιστεύω» της ADV Prodigy
Αναλύοντας τη φιλοσοφία της, η εταιρεία καταλήγει σε 5 πράγματα που τη χαρακτηρίζουν, 5 πεποιθήσεις. Η ADV Prodigy λοιπόν πιστεύει:

  • Στις δημιουργικές επιχειρηματικές ιδέες που ενισχύουν τη σχέση μάρκας – καταναλωτή, προάγοντας την επιχειρηματική ανάπτυξη.
  • Στη δύναμη της one-to-one επικοινωνίας, προσφέροντας αξιόπιστες, γρήγορες και value-for-money υπηρεσίες.
  • Στην πρόκληση των στερεοτύπων και στην αντίσταση στο συνηθισμένο.
  • Στη δύναμη του «what if» και «why not» στη σκέψη και πράξη.
  • Στις προκλήσεις, στην ευκινησία του μυαλού και στο ένστικτο.