Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Nutricia και του Fortimel, με την υπογραφή της Admine, με θέμα τη δυσθρεψία. Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η οποία αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά, η Admine δημιούργησε μια συναισθηματική ταινία με στόχο να συζητήσει για τη δυσθρεψία, ένα ζήτημα υγείας με ενδείξεις, οι οποίες, όπως αναφέρεται, συνήθως περνούν απαρατήρητες στα άτομα άνω των 65 ετών.

Η ταινία περιλαμβάνει την αφήγηση μιας ηλικιωμένης γυναίκας για τη βέρα της και πώς αυτή, από ένδειξη αγάπης, έχει πλέον μετατραπεί σε ένδειξη σοβαρής απώλειας βάρους. Η καμπάνια έχει στόχο να εκπαιδεύσει το κοινό στην αναγνώριση και διαχείριση της δυσθρεψίας, προτρέποντάς το να μάθει περισσότερα για το πρόβλημα στο site dosevaros.gr και στη σελίδα Dose Varos στο Facebook.