Η ΙΔΕΑ Το χιούμορ επιστρατεύει η νέα καμπάνια των Addictad και Medisei για τη σειρά καραμελών για το λαιμό Kaiser. Η έμπνευση για τη δημιουργική ιδέα βασίζεται σε μια… σιωπηλή πραγματικότητα, στο ότι ένα από τα συμπτώματα του ερεθισμένου λαιμού είναι το να χάνει κανείς τη φωνή του, σαν πρωταγωνιστής σε ταινία του βωβού κινηματογράφου.

Αν όμως οι πρωταγωνιστές είχαν καραμέλες Kaiser, μήπως τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά; Το τηλεοπτικό σποτ «δανείζεται» αυθεντικές σκηνές ταινίας ασπρόμαυρου βωβού σινεμά. Οι κάρτες διαλόγων που διατηρούν την αισθητική της δεκαετίας του ‘20 γίνονται το δημιουργικό όχημα για την κορύφωση της πλοκής και η λύση δίνεται στο «Διάλειμμα για Kaiser».

Κάθε στοιχείο του post production, από τους ήχους μπομπίνας και τη μελωδία του πιάνου μέχρι το τρεμοπαίξιμο του φιλμ και τα ασπρόμαυρα pack shot που μετατρέπονται σε έγχρωμα, προσθέτουν στη vintage ατμόσφαιρα του σποτ. Η Addictad ανέλαβε το δημιουργικό και την παραγωγή, ενώ τη μίξη του ήχου επιμελήθηκε η Oxyzed.