O Adam Theiler, Managing Director της Fox International Channels στην Ελλάδα, συνομίλησε με το Marketing Week. Για την καθημερινότητά του ως στέλεχος της Fox… Για τα χρόνια του στο Πανεπιστήμιο και πώς τον βοήθησαν να εξελιχτεί σε επιτυχημένο στέλεχος… Για την παρουσία της Fox International Channels στην ελληνική αγορά… Για τον σχεδιασμό του προγράμματος, ο οποίος «μοιάζει μερικές φορές περισσότερο με τέχνη παρά με επιστήμη»… Και για την επιδίωξή του να συμβάλλει στην περαιτέρω καθιέρωση της συνδρομητικής TV στη συνείδηση των τηλεθεατών.

Marketing Week: Είστε Country Manager της Fox International Channels σε μία χώρα, όπου τα οικονομικά δεδομένα δεν είναι τα καλύτερα δυνατά. Πώς είναι η καθημερινότητά σας;

Adam Theiler: Η καθημερινότητα μου χαρακτηρίζεται από διαρκή κίνηση. Και αυτό γιατί μοιράζω τον χρόνο μου ανάμεσα σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισραήλ. Πράγματι, η κρίση είναι μία πραγματικότητα που δεν μπορείς να αγνοήσεις, ωστόσο, σε κάθε χώρα, η Fox διατηρεί δικά της γραφεία με έμπειρα στελέχη που είναι specialists σε αντικείμενα όπως είναι το Μάρκετινγκ, οι Δημόσιες Σχέσεις, οι πωλήσεις και η παραγωγή. Ως πολυεθνική εταιρεία, θεωρούμε πολύ σημαντικό να επενδύουμε διαρκώς στους συνεργάτες μας και να εμπιστευόμαστε τις δυνατότητές τους.

Marketing Week: Ποιες είναι, λοιπόν, οι βασικές αρμοδιότητές σας;

Adam Theiler: Οφείλω να βρίσκομαι διαρκώς σε επαφή με τα αρμόδια στελέχη στις συνδρομητικές πλατφόρμες κάθε χώρας μου, προκειμένου να βεβαιώνομαι ότι είναι ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία μας. Όπως επίσης και για να ενημερώνομαι και να λαμβάνω στοιχεία της αγοράς τα οποία χρήζουν ανάλυσης από εμάς. Το καθημερινό πρόγραμμά μου εμπλουτίζεται με την επικοινωνία μου με διευθυντές και στελέχη της Fox International Channels ανά τον κόσμο, για να βεβαιωθώ ότι βαδίζουμε πάντα σύμφωνα με τους στρατηγικούς στόχους της Fox και του National Geographic.

Marketing Week: Βλέποντας το βιογραφικό σας, παρατήρησα ότι οι σπουδές σας δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο της δουλειάς σας…

Adam Theiler: Οι σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο αφορούσαν στις πολιτικές επιστήμες και τη ρώσικη γλώσσα. Αμέσως μόλις τελείωσα τις σπουδές μου, πέρασα τέσσερα χρόνια ως αξιωματικός στον αμερικανικό στρατό. Πράγματι, οι σπουδές μου δεν είχαν άμεση σχέση με τη διαχείριση μιας τόσο μεγάλης επιχείρησης Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης…

Marketing Week: Θεωρείτε, όμως, ότι σας βοήθησαν στη μετέπειτα πορεία σας;

Adam Theiler: Από τη διαχείριση των ανθρωπίνων δυνατοτήτων και του προσωπικού χρόνου, μέχρι τη διαδικασία της εκμάθησης, θεωρώ ότι όλα όσα απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός πανεπιστημιακού πτυχίου, διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της καριέρας μου. Το πανεπιστήμιο έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο να με ενθαρρύνει να βρίσκομαι διαρκώς σε πνευματική εγρήγορση και αναζήτηση. Έχω περιέργεια για τον κόσμο γύρω μου, θέτω διαρκώς ερωτήσεις, αναζητώ νέες πρωτοποριακές λύσεις για τις ομάδες μου και σέβομαι πάντα τις διαφορετικές απόψεις συνεργατών μου.

Marketing Week: Ίσως γιατί γνωρίζετε ότι ακούγοντάς τους μπορεί να εντοπίσετε νέες ευκαιρίες…

Adam Theiler: Σωστά. Είναι σημαντικό άλλωστε ένας διευθυντής πολυεθνικής επιχείρησης να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προκύπτουν με ανοιχτό μυαλό χωρίς να είναι επικριτικός.


Marketing Week: Ποιος είναι ο στόχος που θέτει η Fox International Channels για την αγορά της Ελλάδας;

Adam Theiler: Η Fox International Channels αποτελεί εταιρεία της News Corp, η οποία διαχειρίζεται τη διανομή συνδρομητικών καναλιών και ψηφιακών υπηρεσιών ανά τον κόσμο. Παράλληλα διανέμει περιεχόμενο μέσα από τα sites της και άλλες τεχνολογίες διανομής περιεχομένου, όπως η κινητή τηλεφωνία τρίτης γενιάς.

Βασικό μας μέλημα για το γραφείο μας στην Αθήνα είναι να προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό που παρακολουθεί συνδρομητική τηλεόραση, τηλεοπτικό πρόγραμμα υψηλής ποιότητας.

Marketing Week: Πώς θα περιγράφατε το κοινό στο οποίο στοχεύετε;

Adam Theiler: Στοχεύουμε σε ένα κοινό, το οποίο έχει μια διεθνή οπτική και επιλέγει συνειδητά ένα τηλεοπτικό περιβάλλον που σέβεται την αισθητική του και τον περιορισμένο χρόνο που έχει στη διάθεσή του.

Marketing Week: Και πώς επιχειρείτε να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του;

Adam Theiler: Είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε πρόσβαση τόσο στις καλύτερες blockbuster σειρές από όλα τα studio του Hollywood, όσο και στα πιο εξαιρετικά ντοκιμαντέρ που προέρχονται από το National Geographic. Φυσικά, κρύβεται μια ολόκληρη στρατηγική πίσω από τον προγραμματισμό των καναλιών μας. Πρέπει να αποφασιστεί το περιεχόμενο που προτιμούν να παρακολουθήσουν οι τηλεθεατές, όπως επίσης και πότε επιθυμούν να το δουν. Σε μια ψηφιακή αγορά χωρίς μετρήσεις, όπως αυτή της Ελλάδας, ο σχεδιασμός του προγράμματος μοιάζει μερικές φορές περισσότερο με τέχνη παρά με επιστήμη.

Marketing Week: Σε ό,τι αφορά τη διανομή του περιεχομένου σας, δεν έχετε αποκλειστική συνεργασία με κάποια πλατφόρμα, σωστά;

Adam Theiler: Είμαστε μια ανεξάρτητη ομάδα Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, η οποία διανέμει τα κανάλια της στις συνδρομητικές πλατφόρμες της Nova, του ΟΤΕ ΤV και της On Telecoms. Πρωτίστως, θέλουμε να διασκεδάζουμε το κοινό μας. Αν εμείς κάνουμε τη δουλειά μας σωστά, τότε οι τηλεθεατές θα παρακολουθήσουν τα κανάλια μας, θα γίνουν συνδρομητές στις συνεργαζόμενες πλατφόρμες και θα αγοράσουν τα προϊόντα των διαφημιζομένων μας.

Είναι πολύ ενθαρρυντικό ότι 8 από τα κανάλια μας διανέμονται στους πιστούς τηλεθεατές μας μέσα από κάθε μία από τις τρεις κορυφαίες πλατφόρμες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα. Είναι ελπιδοφόρο δε και το γεγονός ότι είμαστε σταθερά πρώτοι μεταξύ των κορυφαίων θεματικών καναλιών στην αγορά.

Marketing Week: Ας ολοκληρώσουμε με ένα σχόλιό σας για την εγχώρια συνδρομητική TV…

Adam Theiler: Αυτό που θέλω να πω ότι θα χαρούμε όλοι μας πραγματικά εάν βοηθήσουμε ώστε η συνδρομητική τηλεόραση να καταφέρει να διεισδύσει ακόμα περισσότερο στην ελληνική αγορά. Η Fox International Channels Ελλάδος θα συνεχίσει να ενισχύει το κοινό-στόχο και να προσθέτει τηλεοπτική αξία στις πλατφόρμες με περισσότερα καινούργια κανάλια.

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που φέτος στο FX, το οποίο προβάλλεται μέσω Nova και OTE TV, θα προσφέρουμε αποκλειστικά τις υπερπαραγωγές του Steven Spielberg, «Falling Skies» και «Terra Nova», καθώς τον δεύτερο κύκλο του παγκόσμιου τηλεοπτικού φαινομένου, «The Walking Dead». Στα άμεσα σχέδιά μας βρίσκεται, μάλιστα, η έλευση και άλλων καναλιών, τα οποία ανυπομονούμε να προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό.


Fox International Channels
Το FOXlife, στις χώρες που έχει παρουσία, παρουσιάζει ένα μίγμα από διεθνείς και τοπικές παραγωγές σειρών και ενημέρωσης από το Hollywood, με γνώμονα πάντα τις τοπικές ανάγκες και την ψυχαγωγία του υψηλού επιπέδου κοινού του. Κωμωδίες, σειρές μυθοπλασίας σειρές πρώτης προβολής, reality & lifestyle συνιστούν το πρόγραμμά του, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο επιτυχημένα τηλεοπτικά προγράμματα διεθνώς. Το FOXlife ξεκίνησε στην Ιταλία, αλλά έχει αποκτήσει φανατικό κοινό σε 35 χώρες. Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμο στους συνδρομητές της Nova, του ΟΤΕ TV και της On Telecoms,  χωρίς επιπλέον χρέωση.

http://foxlifetv.gr

Το FX εκπέμπει 24 ώρες το 24ωρο, επτά μέρες την εβδομάδα, στα Αγγλικά με ελληνικούς υπότιτλους, μέσω του ΟΤΕ TV και της Nova. Το FX υπόσχεται «ασυμβίβαστη τηλεόραση από τη FOX».  Με κεντρικό άξονα τις ποιοτικές, συχνά ανατρεπτικές σειρές δράσης, μυστηρίου και χιούμορ, το FX αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές για τους λάτρεις της τηλεόρασης παγκοσμίως. Το FX έκανε πρεμιέρα το 2004 στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου βραβεύτηκε  ως  «Κανάλι της Χρονιάς» και «Καλύτερο Ψυχαγωγικό Κανάλι» από το περιοδικό Broadcast. Το FX έχει επεκταθεί διεθνώς σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, και έχει ήδη παρουσία σε  51 εκατ. σπίτια σε 47 χώρες. Μάλιστα, σε επιλεγμένες αγορές, το FX εκπέμπει επίσης σε High-Definition, αλλά και σε κινητά τηλέφωνα.

http://fxtv.gr

Τα National Geographic Channels International προσκαλούν τους τηλεθεατές να εξερευνήσουν τον κόσμο γύρω τους με το έξυπνο, πρωτοποριακό πρόγραμμά τους. Αφοσιωμένο στην παραγωγή ντοκιμαντέρ που ανακαλύπτουν το σύγχρονο κόσμο μέσα από μια μοναδική οπτική γωνία, το National Geographic μας ταξιδεύει στο μοναδικό κόσμο της επιστήμης, της τεχνολογίας, της ιστορίας, της εξερεύνησης και της άγριας φύσης, φέρνοντας τους θεατές του στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων. Οι σειρές, τα events, και τα ειδικά αφιερώματα του National Geographic αφηγούνται δυνατές ιστορίες και εξετάζουν σε βάθος τον κόσμο γύρω μας, με την αξιοπιστία και την γνώση που συνοδεύει το όνομά του εδώ και σχεδόν 100 χρόνια. Στην Ελλάδα, τα National Geographic Channel και National Geographic Channel HD είναι διαθέσιμα στους συνδρομητές της NOVA, ενώ τα Nat Geo Wild και Nat Geo Wild HD στους συνδρομητές της NOVA, και του ΟΤΕ TV, πλήρως υποτιτλισμένα στα ελληνικά. Τα κανάλια του National Geographic είναι διαθέσιμα σε περισσότερα από 380 εκατομμύρια σπίτια.

http://natgeo.com/gr

Η FOX International Channels ξεκίνησε το 1993 ως μέρος της News Corp, με στόχο τη δημιουργία και διανομή τηλεοπτικού περιεχομένου, συνδρομητικών καναλιών, υπηρεσιών multimedia και διαχείρισης on-line διαφημιστικών πακέτων σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Αφρική. Η εταιρεία έχει κατακτήσει περισσότερους από 350 εκατομμύρια συνδρομητές σε 29 γλώσσες.

Τα κανάλια της Fox που δέχοντα ελληνική διαφήμιση είναι: FOXlife, FX & National Geographic Channel.