Θετικές παραμένουν οι εκτιμήσεις της Dentsu για το μέλλον της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης, προβλέποντας ανάπτυξη, αν και περιορισμένη, 8,7% για το 2022.

Παρά την προς τα κάτω αναθεώρηση σε σχέση με την έκθεση του Ιανουαρίου, το δίκτυο παραμένει αισιόδοξο χωρίς να παραγνωρίζει τις συνεχιζόμενες γεωγραφικές ανακατατάξεις και τον πληθωρισμό, διαβλέποντας σταθερή άνοδο για τα επόμενα 2 χρόνια, κατά 5,4% το 2023 και κατά επιπλέον 5,1% το 2024. Ως αποτέλεσμα, η συνολική διαφημιστική επένδυση αναμένεται να διαμορφωθεί στα 738,5 δισ. δολάρια φέτος, προτού αγγίξει τα 778,6 δισ. το ερχόμενο έτος.

Βασικός οδηγός ανάπτυξης για το 2023 είναι το Fifa World Cup, το οποίο υπολογίζεται ότι θα ενισχύσει την ανάπτυξη του TV ad spend κατά 3,6%. Ο Peter Huijboom, Global Chief Executive, Media and Global Clients της Dentsu International, δήλωσε: «Ακόμη και μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, η ανάκαμψη της διαφήμισης παραμένει ισχυρή σε παγκόσμια κλίμακα. Τα brands εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα στη δαπάνη στα κανάλια που τους παρέχουν, τόσο την ψηφιακή ευελιξία, όσο και την απόδοση που επιθυμούν».

(Πηγή: TheDrum)