Τη στρατηγική και το δημιουργικό για το νέο τηλεοπτικό spot του Blue Beetle London Dry Gin, ανέλαβε και υλοποίησε η A3 Resizing Ideas σε συνεργασία με τη Radical Communications.

Μέσα από το νέο TVC, το brand επικοινωνεί τις αξίες της φιλοσοφίας του, προκαλώντας το κοινό να το ακολουθήσει με μια σειρά προτρεπτικά μηνύματα. Aντίστοιχα, το slogan της καμπάνιας #outoftheblue έρχεται να υπογραμμίσει όλον αυτόν τον αυθορμητισμό, δίνοντας έμπνευση σε κάθε στιγμή.

Η παραγωγή της ταινίας έγινε από την DK Films με σκηνοθέτη τον Γιώργο Mπενιουδάκη, διευθυντή φωτογραφίας τον Γιώργο Μπισδίκη, consulting bartender τον Γιάννη Κουτσουράδη και τα γυρίσματα έγιναν στον πολυχώρο Luv ‘n Roll.