Ενδιαφέροντα ευρήματα για τις στάσεις των πολιτών

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα  η επιλογή των Μ.Κ.Ο., ως φορέων άμεσης ανταπόκρισης στις κοινωνικές και περιβαλλοντικές προσδοκίες και απαιτήσεις των  πολιτών, παρουσιάζεται ενισχυμένη. Επιπλέον, μόνο 2 στους 10 πολίτες δηλώνουν ότι γνωρίζουν την έννοια της ΕΚΕ και  4,7 στους 10 γνωρίζουν την ύπαρξη εταιρειών που υποστηρίζουν κοινωνικό έργο. Επίσης, το 75,5% των εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα υποστηρίζουν ότι είναι αρκετά έως πολύ σημαντικό για αυτούς η εταιρεία όπου  εργάζονται να διαθέτει κοινωνικό έργο.

Με βάση το σύνθετο δείκτη της υποστήριξης της ΕΚΕ και αφού διερευνήθηκαν σε επίπεδο αναγνωρισιμότητας, δημοτικότητας και διεισδυτικότητας αναδείχθηκαν έξι εταιρείες, οι Goody’s, Cosmote, Coca Cola 3E, Ζαγόρι- Χήτος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Coca Cola. Όσον αφορά στα αποτελέσματα του σύνθετου δείκτη κοινωνικής επιρροής και απήχησης των εθελοντικών οργανώσεων ξεχώρισαν το  Χαμόγελο του Παιδιού, οι Γιατροί του Κόσμου και ο Αρκτούρος.

EUROCHARITY YEARBOOK 2011/12
Την Πέμπτη 5 Ιουλίου παρουσιάζεται η 5η έκδοση EuroCharity Yearbook με τίτλο «Leadership for Sustainability», στο Κεντρικό Αναγνωστήριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης.

ATTICA GROUP-BLUE STAR FERRIES
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΚΕ «Με Προορισμό εσάς», η Attica Group πραγματοποίησε για 4η χρονιά το πρόγραμμα «Ηλιοπροστασία» σε Ίο και Σαντορίνη. Η Blue Star Ferries, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης Μελανώματος «Μελάμπους», διοργάνωσε δωρεάν ιατρικές εξετάσεις δερματικών σπίλων και ομιλίες με στόχο να ενημερώσει το κοινό σχετικά με την επικινδυνότητα της παρατεταμένης έκθεσης στον ήλιο και τους τρόπους πρόληψης.