Η διαφημιστική καμπάνια για την SS11 σεζόν, παρουσιάζει πορτρέτα ανθρώπων με ρούχα Lee, μέσα από το φακό του Terry Richardson, ο οποίος επιλέχτηκε για το ευθύ φωτογραφικό του στυλ, προκειμένου να αναδείξει τον ρεαλισμό του μηνύματος της Lee.

Η καμπάνια «A Lee Don’t Lie» θα λανσαριστεί τον Μάρτιο σε όλες τις χώρες EMEA και θα περιλαμβάνει print, outdoor, digital και in-store εκτελέσεις που θα τρέξουν σταδιακά σε 3 φάσεις μέσα στο 2011. Μετά την έναρξη τον Μάρτιο, θα υπάρξουν και άλλες δραστηριότητες από το Μάιο μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Την καμπάνια έχει δημιουργήσει η Satisfaction, Brussels.