Το A-commerce, τη νέα Omnichannel Commerce πλατφόρμα που λάνσαρε πρόσφατα η ATCOM, παρουσίασε ο CCO Ιάσων Καταρόπουλος στην ομιλία που πραγματοποίησε στο e-Commerce Conference 2022 στις 6 Απριλίου, το οποίο διοργανώθηκε από την Boussias με Χρυσή Χορηγία της ATCOM. Η νέα πλατφόρμα της ATCOM, η οποία πλέον αποτελεί τη ναυαρχίδα των προϊόντων της, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις στο Unified Commerce, από το web στο mobile και από το ηλεκτρονικό εμπόριο στο φυσικό κατάστημα.

Πρόκειται για ένα προϊόν ανάπτυξης της ATCOM το οποίο, όπως ανέφερε ο Ι. Καταρόπουλος, δημιουργήθηκε ως το επιστέγασμα της εκτεταμένης εμπειρίας της ATCOM στον χώρο της ανάπτυξης CMS και e-commerce platforms εδώ και 20 χρόνια, για να παρέχει λύσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο – σήμερα, αλλά και στο μέλλον.

Λειτουργώντας στους πυλώνες της σταθερότητας, της ταχύτητας, της ασφάλειας και της επεκτασιμότητας, με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ως εγγενή σταθερά, το A-commerce διαθέτει ενσωματωμένο native SDK για mobile εφαρμογές και υποστηρίζει την ένταξη πάσης φύσεως συστημάτων, ενώ η microservices αρχιτεκτονική του επιτρέπει την ανεμπόδιστη αύξηση της υποδομής (scaling), εξασφαλίζοντας κάθε μελλοντική ανάγκη της επιχείρησης. Παράλληλα, ενσωματώνει προηγμένα εργαλεία Merchandising, καινοτόμες λειτουργικότητες Unified Commerce και Customer Experience, και έξυπνα χαρακτηριστικά σε περιοχές όπως η διαχείριση περιεχομένου, το consent management, αλλά και το reporting.